Sunday 18 March 2012

….Bila Jari Jemari Menari…. --- > a.k.a jadi bidan terjun mengubah hantaran

huhuhu.. rase nyer agak lame aku tak meng update blog…
tiba-tiba hari ni mood rajin dah sampai… Jom kita berblog hari ini….actually gubahan-gubahan hantaran yang akan aku update ni… aku buat masa time raya cina hari tu… adik ipar aku yg No.2 tu bertunang…
OK la x nk coleteh panjang… untuk entri ni…
Jom cuci mata or bg yg ingin mencari ilham untuk membuat gubahan hantaran boleh la intai-intai hasil buah tangan ku ini yg x berapa nk indah dan x berapa nak hodoh… hehehehe











-- > Ok la if ada yg berminat nk mengunakan khidmat saya iaitu bidan terjun untuk mengubah hantaran untuk hari bahagia anda semua boleh la tinggal kn comments or email saya ye :) hahahaha ada ke ????

No comments:

Post a Comment