Thursday 6 October 2011

COSMODERM DI HATI KU

Alhamdulillah… hampir seminggu aku mengunakan product buatan Malaysia iaitu “COSMODERM’’…tapi bak kate En.Suami aku jgn terlalu awal mengatakan sesuatu product tu baik… kene ambil masa sedikit .. baru la kita tahu tahap sesetengah product tu sesuai or tak untuk kita…
Kali ni sebelum buat pilihan nk pakai product ni aku call sendiri Consultant untuk product ni & cerita pasal masalah yg aku hadapi.. masalah muka bkn masalah keluarga ye hahahaha  Memg tak rugi aku try product ni.. memg pihak Cosmoderm pun sampai 3 orang yg call aku bg advise kt aku yg jenis muka mcm aku ni kene pakai yg begitu yg begini..

Tapi Ya Ampun susah nyer la nak cari product ni coz ada jual kt Farmasi & Gurdian je.. hampir satu Sungai Buloh aku dok cari.. Sian kt En.Suami yg sentiasa menjadi peneman dikala suasah mahu pun gumbira.. hahaha.. tapi x pe E.Suami memg sgt2 memahami perangai aku.. Akhir nya dapat gak aku beli seperti yg di saran kan Pn.M awarni & Ima Zara… ni la rupe product nyer…




Dalam seminggu ni aku memg puas hati la coz pencuci muka dia ni x menegangkan muka tpi melembut & melicin kan muka…. Toner dia lak memeng control minyak yg berlebihan terutama kt Zon T… yg Mosturiser dia ni lak memg melembab kan muka tp dia x membuatkan muka kita berminyak tau I like…. And last sekali Tea Tree Anti Blemish dia memang aku suka sgt coz dia cepat membunuh jerawat tau and menghilang kn rasa gatal or sakit bila jerawat tumbuh…

Syukur sgt2 dapat jumpa product yg mcm gini murah & memuaskan hati.. Insyallah aku akn guna product ni smpi bila..
Thank you Cosmoderm kerena telah mengembalikan keyakinan ku.. Support product Malaysia.. I love Cosmoderm

1 comment: